Hop til hovedindholdet

Online Medlemsmøde + Vinsmagning

Arrangementsbeskrivelse

1. december 2020 kl. 18:00 til 19:30 - Hjemme ved jer selv

Vi ved mange er udfordret ift. Covid-19, og det er vi selvfølgelig også i Erhvervsforeningen, så netværksarrangementer, hvor vi kan mødes i den store gruppe har lidt lange udsigter. MEN vi synes, vi skal holde kontakten, og derfor laver vi i december måned et online juleevent.

Det skal være en hyggelig aften, så familien kan være med.

Dato:  Fredag den 11. december
Tidspunkt: 18:00 – ??

Program:
18.00 - Bestyrelsen byder velkommen og kommer med orientering
18.10 - Information fra Struer Kommune v/Kommunaldirektør Jesper Thyrring Møller
18.30  Oplæg fra den østrigske vingård Mehofer om de udfordringer de har haft pga Corona - og et indblik i, hvad de har gjort for at komme igennem.
19.00 Vinsmagning
19.30 Spisning hjemme

Praktikken
En lækker toretters menu er forberedt (i stil med nytårsarrangementer) med 2 fl. vin, som er pakket i poser af Tambohus Kro og Grand Hotel, og kan afhentes her fredag eftermiddag. Præcist tidspunkt oplyses ved bestilling.

Pris: Det er gratis for medlemmer, men man kan jo invitere familien med.

Ekstra menuer koster 250,- kr. pr person - ekstra vin koster 125 kr./flaske.
I tilmeldingen klikker du af, hvor mange menuer, du ønsker, om du ønsker ekstra vin til, og hvor du vil afhente den. Der betales ved bestilling, hvis du bestiller til flere personer, der ikke er medlem af erhvervsforeningen.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >