Hop til hovedindholdet

Struer Erhvervsforening

Den Nye Bogføringslov - (GRATIS WORKSHOP)

Dato og tid

Tirsdag d. 1. oktober 2024 kl. 08:00 til 10:00

Tilmeldingsfrist

Lørdag d. 28. september 2024 kl. 12:00

BusinessPark Struer, Fælledvej 17, 7600 Struer BusinessPark Struer
Fælledvej 17
7600 Struer

Den Nye Bogføringslov - (GRATIS WORKSHOP)

Arrangementsbeskrivelse

Få de Seneste Nyheder og Opdateringer om Den Nye Bogføringslov - GRATIS SEMINAR

Dato: 1. oktober

Tid: 08:00 - 10:30

Sted: BusinessPark Struer

Om Workshoppen:

Fra 1. juli 2024 træder den nye bogføringslov for alvor i kraft for selskaber og vil over de kommende 18 måneder betyde, at samtlige danske selskaber skal overholde den nye bogføringslov.”

I samarbejde med revisionsfirmaet Krøyer Pedersen afholder Struer Erhvervsforening et seminar for dig, som har brug for akut overblik over lovgivningen og systemkrav i forhold til den nye bogføringslov og gerne vil have viden hjælp til at træffe de rigtige beslutninger.

På workshoppen får du:

1. Overblik over de tidsfrister som gælder for godkendte bogføringssystemer og ikke godkendte bogføringssystemer.
  1. Hvad indeholder et godkendt bogføringssystem og hvordan skal systemet anvendes for at virksomheden overholder bogføringsloven?
  1. Hvad gør jeg hvis systemet ikke er et godkendt bogføringssystem, hvad skal der til, for at bogføringssystemet kan anvendes, så systemet overholder lovgivningen ?
  1. Hvordan skal bogføringssystemerne anvendes – bilagsopbevaring, deling af data, sikkerhedskopiering, standardkontoplan, e-faktura, afstemninger og meget mere.
  1. Vi slutter med at give dig 4 tips til hvordan du kan bruge mindre tid på indtastning og dermed få mere tid til kontrol og opfølgning.

Erik Nørskov, digitaliseringskonsulent hos Krøyer Pedersen, statsautoriserede revisorer, har stor erfaring med at hjælpe lokale virksomheder med at implementere effektive digitale bogholderiløsninger. Disse løsninger dokumenterbart øger virksomhedernes overskud, både i dagligdagen og på bundlinjen.

Efter indlægget er der mulighed for at drøfte konkrete problemstillinger fra din dagligdag og dit bogholderi med Erik Nørskov.

Dette seminar henvender sig til:

• Medarbejdere fra virksomhedens bogholderi
  • Virksomhedsejere, der ønsker at optimere deres bogføring

Praktiske Oplysninger:

• Pris: Gratis